آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟ زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟ صدور رأی بی‌سابقه به‌نفع بانوان ایرانی توزیع بسته های بهداشتی دوران بلوغ بین دختران دانش آموز در خراسان رضوی از تولیدات هنرمندان درباره جوانی جمعیت حمایت می‌شود برنامه‌های دهه کرامت با گلباران حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد آغاز می‌شود روایت یک بانوی نخبه از تجربه زندگی با چادر در آمریکا و ژاپن تست آمینوسنتز در دوره بارداری و هزینه بالای آن چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ باید و نبایدهای تعامل با کودکان چاق انتشار جزئیات جدید از پرونده دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد نگاهی به زندگی و خدمات مادر علم زنان و مامایی ایران ویدئو | فراخوان ثبت نام بیمه اجتماعی رایگان ویژه مادران صادر شد + لینک ثبت نام سرطان تخمدان؛ یکی از علل شایع مرگ و میر زنان نقش مهم ماما در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان ویدئو | گفتگوی آزاد با دختران در خودرو ون پلیس زنان با ورزش در میانسالی می‌توانند سال‌های بدون فعالیت خود را جبران کنند
سرخط خبرها
دعوت مادر شهیدان جنیدی (۴ شهید) از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت مادر شهیدان جنیدی (۴ شهید) از مردم برای شرکت در انتخابات

  • کد خبر: ۲۱۴۶۰۸
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
مادر شهیدان جنیدی، از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان پیشوا از مردم ایران خواست تا با شرکت گسترده در انتخابات یازدهم اسفند، بار دیگر از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، حاجیه خانم بتول جنیدی که در طول دوران هشت دفاع مقدس چهار تن از فرزندان خود به نام‌های نصرالله، محمد، عبدالحمید و رضا جنیدی را تقدیم اسلام کرده، اظهار داشت: از همه مردم ایران به ویژه مردم شهرستان پیشوا درخواست دارم تا در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند، حضوری باشکوه داشته باشند تا بار دیگر از ارزش‌های نظام حفاظت کنند.

وی افزود: شرکت در انتخابات، یکی از مهم‌ترین وظایفی است که همه مردم باید در راستای ارزش‌های نظام به آن اهتمام داشته باشند، ولی در کنار آن، حضور آگاهانه و انتخاب فرد اصلح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مردم باید با شناخت کامل و تحقیق، بهترین فرد را برای حضور در این جایگاه انتخاب کنند.

حاجیه خانم جنیدی اظهار داشت: شرکت در انتخابات، دفاع از حریم ولایت فقیه و عمل به وصایای شهدا در حفاظت از انقلاب و ارزش‌های آن است از این رو از مردم درخواست داریم تا با شرکت در انتخابات دین خود به انقلاب ادا کنند.

شهیدان جنیدی در خانواده‌ای مجاهد و روحانی متولد می‌شوند. پدر شهدا پس از سال‌ها تحصیل و تدریس در حوزه علمیه قم در سال ۱۳۵۴ به زادگاهش شهرستان پیشوا باز می‌گردد.

وی پس از انقلاب به پیشنهاد آیت‌الله محمدی گیلانی و با حکم امام خمینی (ره) به امامت جمعه شهرستان رودسر منصوب می‌شود و بعد از رحلت امام هم با حکم رهبر معظم انقلاب تا پایان عمرش در سال ۱۳۷۷ در این سنگر مقدس خدمت می‌کند.

نصرالله، نخستین شهید خانواده جنیدی در سال ۱۳۵۹ در جبهه آبادان به شهادت می‌رسد، وی عضو ستاد جنگ‌های نامنظم شهید چمران بود.

رضا، کوچک‌ترین پسر خانواده، از بسیج رودسر به جبهه غرب اعزام می‌شود و در همان اعزام اول به شهادت می‌رسد، ضدانقلاب با آگاهی از اینکه او فرزند امام‌جمعه است، بر سر تبادل پیکر او از نیرو‌های ایرانی طلب پول می‌کند، اما با مخالفت پدر و مادر شهید روبه‌رو می‌شود.

محمد، سومین شهید و پسر ارشد خانواده، به عنوان بسیجی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) در عملیات خیبر در حالی به شهادت می‌رسد که برادرش عبدالحمید، ناظر شهادتش است و نمی‌تواند پیکر برادرش را به عقب برگرداند.

در نهایت، عبدالحمید هم پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های جنگ، در سال ۱۳۷۹ به جمع برادران شهیدش می‌پیوندد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.